Interfejs użytkownika sklepów internetowych

Internet

Projektowanie sklepu internetowegoPrzy projektowaniu sklepu internetowego należy wziąć pod uwagę kategorie klientów: stali klienci, nowi ludzie kupujący na bieżąco, etc. Jest taka rzecz, która może pomóc przyciągnąć każdego z nich - to optymalny poziom użyteczności, czyli wygoda korzystania z serwisu.

Jej podwyższenie jest możliwe przy rozwiązywaniu najbardziej rozpowszechnionych problemów. Ich brak na stronie pozwala z powodzeniem rozpocząć pracę i zwiększyć wolumen sprzedaży.

Na Ukrainietworzenie sklepu internetowego oferuje firma Stolnitsky Ideas, która pracuje w tej branży od 2002 roku. Przez ten czas przez firmę zostało stworzonych dziesiątki sklepów internetowych, które obecnie odnoszą sukcesy. W miarę potrzeby projekty są aktualizowane i dopracowane. Każdy z nich to indywidualne rozwiązanie, opracowane z uwzględnieniem wymagań klientów. Firma zdobyła uznanie wśród konkurencji i zaufanie klientów, ale nie spoczywa na osiągniętych laurach.

Błędy użyteczności sklepów internetowych

Specjaliści wiedzą, co zrobić, żeby sklep internetowy był wygodny i jak zwiększyć konwersję. Te podstawowe cechy muszą znać również właścicieli sklepów, aby uniknąć błędów podczas korzystania ze strony internetowej.

Poniżej przedstawiamy najczęstsze z nich.

Ukryte pola wyszukiwania

Obecność graficznego i tekstowego materiału na stronach witryny są zawsze mile widziane, ale są klienci, którzy chcą znaleźć pożądany towar, kupić go i opuścić stronę. Pamiętaj o nich i nie ukrywaj pola wyszukiwania w witrynie. Zaprojektuj pole wyszukiwania odpowiednio widoczne i zaznacz je w dogodnym miejscu. Goście zazwyczaj szukają go w prawym górnym rogu.

Za mało produktów na stronie

Celem każdego sklepu internetowego jest sprzedaż jak największej ilości towarów. Świetny sposób, aby zwiększyć jej wolumen - to demonstrowanie produktów podczas każdej wizyty.

Dodaj więcej produktów na każdej stronie. Wielu gości męczy nieskończenie klikanie na przycisk "następna strona" w poszukiwaniu odpowiedniego towaru.

Wymuszona rejestracja w celu dokonania zakupów

Logiczne jest, że warunkiem dokonania zakupów w większości sklepów internetowych jest rejestracja użytkowników. Ten proces trwa zaledwie kilka minut, ale wiele osób rezygnuje przez to. Nieodpowiednim momentem dla obowiązkowej rejestracji jest właśnie ten moment, gdy towary są już w koszyku.

Lepiej podać informacje na temat przewag, z których będzie mógł skorzystać zalogowany klient. Na przykład, wysoki poziom bezpieczeństwa i możliwość wykrycia oszustw. Ale przy tym pozostawić prawo do wyboru.

Reklamy w całym sklepie

Reklamy (grafika) wyświetlane na wszystkich stronach sklepu internetowego sygnalizują dla klienta zamiar wyciśnięcia z niego wszystkich pieniędzy. Wyskakujące banery odwracają uwagę od celu twojego sklepu. Przede wszystkim powinieneś zachęcić klientów do zakupu produktów, które oni chcą kupić.

Nie ma powiadomień o braku towaru w magazynie

Jeśli klient płaci za produkt, to chce go odebrać jak najszybciej. Powiadomienia o braku towaru w magazynie pomogą uniknąć rozczarowania z działania serwisu.

Projektowanie interfejsu użytkownika ma na celu uczynić stronę internetową przejrzystą i bardziej wygodną dla użytkowników. Jeśli zostanie zastosowane do tworzenia sklepów internetowych przyciągnie większą ilość gości i zwiększa konwersję.

Źródło: http://sklepper.pl/



Infokioski: informatory dotykowe - możliwości i zalety

Infokioski dotykoweInfokioski, czyli informatory dotykowe, coraz częściej znajdują zastosowanie w przestrzeni

Społeczeństwo sieciowe - szybka, łatwa i tania komunikacja

Społeczeństwo sieciowe - informacyjneSpołeczeństwo sieciowe to termin powstały w latach dziewięćdz